DIY: Uro til babyrom – skyer

Jeg fant denne kjempefine uroen fra Fatherrabbit.com (som forøvrig har sååå mye fint til barn og baby) via Pinterest


 

Det eneste problemet var at jeg ikke finner den igjen på nettsiden, og den i følge Pinterest koster opptil 215 (!) dollar. Alt jeg klarte å tenke var at den skulle jeg vel klare å lage selv for en rimeligere penge. Så jeg gikk litt i skuffene (og rommet til Oliver) her hjemme, og fant faktisk alt av materialer liggende: 

SAMSUNG CSC
 

Jeg fant denne pinnen som Oliver hadde tatt med seg hjem (livet som guttemamma, am I right?) som jeg tror blir kjempekul. For at begge babyene skal få glede av den har jeg valgt en lengre pinne som jeg henger på langs over sprinkelsengen, også henger jeg skyer over hele.

Så nå har jeg begynt å sy: 

SAMSUNG CSC

Så får jeg bare håpe jeg rekker å sy alle skyene ferdig før de små kommer 🙂 

 

#gravid #DIY #interiør #mamma #gjørdetselv

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg