Dåpsdato i boks!

Da var dåpsdatoen i boks og bekreftet av kirken!

Dåpsdagen blir den 27. august ♥

SAMSUNG CSC
 

Det blir ingen kjempe-fest, men vi kommer til å be den nærmeste familien, inkludert onkler, tanter, kusiner og fettere av både meg og Roar, så vi blir rundt 50 stykker til sammen. Vi har ikke fått bekreftet om menighetshuset er ledig enda, men vi finner alltids et ledig lokale i nærheten. 

Nå gleder jeg meg til planleggingen! Jeg synes dåpsplanlegging og bryllupsplanlegging er så morsomt, og prøver å gjøre så mye jeg kan selv.

Her kan du lese mer om planleggingen av Olivers dåp (samt noe av tvillingenes dåp), og på bryllupsbloggen jeg og noen venninner skriver, Gjørdetselv-bryllup, kan du lese om DIY-tips til bryllupet.

Så håper jeg dere tåler litt dåpsspam gjennom sommeren 😉 

 

#dåp #tvillinger #baby #mamma

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg