Servietter til dåpen: Sløyfer

Jeg stusset lenge på hvordan jeg skulle brette serviettene i dåpen til tvillingene. Roar mente at ingen kom til å bry seg, og det kan så være, men folk hadde nok kanskje lagt merke til det om de ikke var brettet i det minste. Jeg endte til slutt opp med noen servietter brettet som sløyfer: 

SAMSUNG CSC

Det var relativt enkel bretting, men tok lang nok tid når man skulle brette over 30 stk. Slik ble fremgangsmåten: 

Først la jeg serviettene midt oppå hverandre. Så samlet jeg en og en fold mellom fingrene, og knøt til slutt et silkebånd rundt, med knuten på baksiden. 

SAMSUNG CSC

 

#dåp #servietter #serviettbretting #dåpspynt #mamma #baby #barn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg