Tørkestativ i tre

Jeg så at det snek seg med i innlegget om stolen, så fant ut at jeg ville dedikere et eget innlegg til det.

Kjøpte meg et tørkestativ i tre på Jernia i går. Jeg synes de er så mye finere enn de i stål og har lett lenge etter det. Dette kan jeg også ha på badet, for det tar ikke så mye plass i bredden som det andre vi har. Jeg synes faktisk at stativet er så fint at det fint kan stå i stuen også, dandert med søte babyklær.

 

Lagt til senere: Ellos.no har også et tørkestativ i bambus

 

 

Les også: 
– Lag ditt eget tørkestativ i tre

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg