Tvillingmagen uke 29

Den siste uken har virkelig gått fort! Mange synes magen min har “sunket” litt, men jeg sammenliknet bildet med forrige ukes gravidbilde, og den strutter fortsatt like mye. Om noe ser den kanskje “høyere” ut, fordi den er bittelitt mer fylt opp på toppen: 


 

Klør meg forøvrig halvt til blods av atopisk eksem, og leter febrilsk etter en krem som funker, eller et solarium som man kan stå i (vil nødig plage vena cava igjen). 

Babyene både beveger seg og hikker, og aller best er det å turne om natten når mamma skal sove. 

Ser jo at jeg ikke helt klarer å nå den “tvillinggravide i uke 30 er like store som fullgåtte enlinggravide”-myten innen neste uke. Da skal jeg i hvert fall vokse noe enormt på én uke. Har funnet frem bilde av magen min samme dag som jeg fødte Oliver til sammenlikning – så da får vi se. På mandag skal jeg på ekstra ultralyd fordi legen ville holde et ekstra øye med tvilling 1, som hun kaller “den beskjedne” av dem. 

Roar som vanligvis er veldig avslappet i forhold til det hele har innsett at fødselen kan være nærmere enn vi tror, og friker litt ut av alt fra navnevalg til at vi ikke har kjøpt inn dyner enda (kom igjen da, Princess – gi meg nå salg på dundyner for svarte. Kid hadde det jo forrige uke. Jeg tviholder på gavekortet til dere har tilbud). 

 

Les mer på blogg.no om:
#gravid #tvillinger #mamma

2 kommentarer
    1. Så fin mage du har! Hehe å nå “full” størrelse innen uke 30 kommer vel an på hvilken fullgåtte enlinggravidmage du sammenlikner med :p Jeg er omtrent større i uke 26 nå med nr 2, enn jeg noen gang var med nummer en haha! Var flere som ikke så magen min om jeg hadde på meg genser sist. Du ser flott ut! <3
      Håper alt står bra til med de små og med deg <3 Også får vi krysse fingrene for noen tilbud på dyner snart 😉 Masse lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg