Bilsete som kan gjøres om til vogn (!): Doona+

Jeg bare elsker innovative produkter til barn! Eksempler på produkter som har gjort meg skikkelig gira er blant annet stellevesken som kan gjøres om til reiseseng, trillen Quinny Zapp som blir så liten at den går som håndbagasje på fly og skjeen med innebygget grøtdispenser. Nå har det skjedd igjen, og jeg kan ikke fatte at det er mer snakk om denne geniale oppfinnelsen: Et bilsete som kan slås ut til en trille! What?? Se da: 

Nå skal jo ikke barn sitte så lenge i bilsete om gangen, så den er jo forbeholdt korte turer, men HALLO så smart. Trillen/bilsetet heter Doona Car Seat Stroller (affiliatelenke Lekmer.no). Skal du til Syden og er redd for at leiebilen eller taxien ikke har barnesete? Null stress, vi har med både trille og bilsete i Doonaen! Trenger du en trille som går som håndbagasje? Doona’en fikser det også – man får lov til å ha med bilsete til spedbarn hos de fleste flyselskaper. 

Jeg har ikke en gang bil og jeg ønsker meg denne så sykt! 

Trillen finnes blant annet hos Lekmer.no her. Lagt til senere: De finnes også på salg til 2985,- hos Babyshop.no her (affiliatelenke). 

Genial, eller hva? 

#baby #mamma #mammablogg #barnevogn #bilstol #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg