Tilbake på jobb når babyene er 3 måneder gamle


Guttene stjal kollega webmaster sin plass ettersom han var i Göteborg

Denne uken har jeg begynt på jobb igjen 20%. Det er kjempemoro å være tilbake og “få lov” til å jobbe litt igjen. Jeg har fulgt med på jobbmailen min fra sidelinjen siden jeg gikk i permisjon, samt kommet på en masse ting på studieturen min med barnevogn. Man kan jo ikke jobbe mens man er i permisjon så jeg føler at jeg endelig kan tillate meg å jobbe igjen nå. 


Må jo ha en facebook-F på pulten når man jobber med sosiale medier, si! 

Planen var opprinnelig å ta halv dag på mandager og fordele resten av timene på de andre dagene, men etter å ha pådratt meg brystbetennelse og feber etter én dag uten å amme på noen timer må jeg vurdere om jeg heller fordeler det jevnt over alle dager. I dag har jeg hjemmekontor, men i går fikk guttene være med på kontoret. Det tror jeg de synes var stas, for de fikk nok av oppmerksomhet. 

Det tar nok noen dager å komme inn i ting igjen, men jeg har hatt flaks med tanke på at det har vært fellesferie mens jeg har vært borte, noe som ofte gjør at de aller største prosjektene og avgjørelsene blir satt litt på vent til alle er tilbake etter sommeren. 

Roar er hjemme en dag i uken slik at jeg får dratt på møter og sånn, men han holder guttene i sjakk så jeg får jobbet de andre dagene om jeg ikke har fått jobbet noe på dagen. 
 

#mamma #permisjon #baby #tvillinger #jobb #foreldre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg