Strikkede rompere (seleshorts) i bomull fra Ebay

Jeg føler at jeg ikke stadig kan spørre om nye rompere til guttene fra besteforeldre og oldeforeldre, så jeg har begynt å lete litt på nettet etter alternativer. Best liker jeg hjemmestrikkede, og det finnes en del på Epla.no, men disse finnes oftest i 0-3 mnd. Det blir også fort dyrt å kjøpe ull til tvillinger ettersom det blir dobbelt opp. Så nå har jeg funnet noen på Ebay her

SAMSUNG CSC

Det blir jo ikke helt det samme i bomull som ull, men ettersom de kostet kun kr 69 pr stk tenker jeg at det var et kupp. 

De har plastknapper i skrittet: 

SAMSUNG CSC

Og knapper man kan åpne øverst: 

SAMSUNG CSC

 

Som jeg nevnte i Patpat-innlegget om babyklær fra Østen hadde også en av disse feilsydd lappen på utsiden av seleshortsen: 

SAMSUNG CSC

 

Jeg ønsker meg fortsatt rompere i ull til guttene i julegave, men disse er jo fine reserve-bukser om de i ull er til vask. 

 

#strikk #baby #foreldre #romper #mamma #barn

1 kommentar
    1. Så utrolig søte! Måtte innom ZARA da jeg så de søte ullbuksene du hadde bestillt med fot til guttene:) Nå fikk strikkelysten litt påfyll til å lage en romper oppskrift;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg