Pakke 2 fra NIVEA: Solkremer og fuktighet

Reklame | NIVEA

Siden sist jeg skrev om den første pakken fra NIVEA har jeg begynt å bruke Q10-produktene. Jeg er veldig spent på hvor huden “lander” når den har vent seg til de nye kremene, men jeg elsker allerede øyekremen (jeg sa at man ikke kan få nok av gode øyekremer). 

Nå i helgen har det faktisk vært så fint vær at vi fikk bruk for pakke nr 2 også. Dette inneholdt den: 

SAMSUNG CSC

Jeg var spesielt spent på disse: 

SAMSUNG CSC

Blandingshuden min er ikke så fan av solkrem, og jeg blir fort blank i ansiktet med vanlig solkrem. Jeg sverger derfor til solkremer som er laget spesielt for ansiktet. De kommer ofte med minimum solfaktor 30 også, som er viktig ettersom ansiktet ofte er det stedet (sammen med skuldrene) som blir mest eksponert for sol. 

Vi tok også med teltet ut til guttene, og latet som det var skikkelig sommer: 

BhmKim-BqRn

 

#mamma #solkrem #sponset #NIVEA 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg