Jeg rødmer noen ganger når jeg snakker om babyen. Vet ikke hvorfor. Jeg kjenner det når kunder spør

598574-1-1266077336605.jpg
Jeg rødmer noen ganger når jeg snakker om babyen. Vet ikke hvorfor. Jeg kjenner det når kunder spør hvor lenge jeg har igjen, eller om det er mitt første. Og det er ikke bare når jeg snakker med fremmede, men med folk jeg kjenner også. Jeg blir ikke flau når folk spør. Snarere tvert imot. Blir stolt av magen og glad. Og så ser jeg for meg hvordan babyen ser ut og hvordan det skal bli når den kommer ut. Men jeg skal da ikke rødme av den grunn? Hehe. Føler folk ser litt rart på meg der jeg står med knallrøde kinn.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg