Når er man høygravid?

Fikk en gratulasjon av Ina med at jeg er høygravid i dag. Jeg har ikke satt meg inn i det, men et raskt søk på google viser at man gjerne regner seg som høygravid når man har 40 dager igjen. Så hurra for meg og babyen 🙂

Jeg burde jo skjønt at det var noe muffens når jeg fikk symptomer på bekkenløsning i går, etter et helt svangerskap uten noe veldig med plager. Hehe.

Og siden det er to faste blogger jeg leser som har termin på samme dag som meg så benytter jeg sjansen til å gratulere både Julie og Mari med høygraviditeten også 🙂

En stk høygravid.

Det stod også på diverse diskusjonsforum at man kunne regne seg som høygravid når man følte seg høygravid. Så hvis man følger den regelen er jeg høygravid om kvelden og når jeg må bære tunge esker på jobben (noe jeg ikke gjør lenger etter i går). Hehe.

5 kommentarer
    1. For en søt blogg du har her!! 🙂 Tittet nettop en tur innom:)
      Gratulerer som høygravid.. Det er heelt spesielt den tiden før babyen kommer. Så mye spenninger, så mange tanker.. Kos deg og nyt tiden (selvom dere sikkert ikke klarer å vente til lille babyen kommer) 🙂
      Hilsen Veroniika 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg