Bursdagsgavene som er bestilt: Maur i rumpa-bukse

Jeg hadde et lite håp om at resten av Olivers bursdagsgaver som jeg bestilte på lekmer.no skulle komme i dag, men det ser dårlig ut, så legger bare ut produktbildene av de. (Litt for å tipse om den UTROLIG kule buksen jeg har kjøpt til han.)

 


Ants in the pants fra Snoffs Design, stableugle og smekke med ermer og skogsdyr

 

Tog du ‘an? Maur i rumpa! Jeg synes den passet så utrolig bra, og så var den på salg for 79 kroner. Istedenfor å kjøpe den klassiske stableklovnen fra Brio kjøpte jeg heller denne stableuglen (bare gå inn på lekmer.no og søk på “owl” for å se mer info om den. Buksen finner du ved å søke på “maur i rompa”).

Han fikk også en ball med “groper” i som jeg kjøpte på Riktige Leker i sentrum, men finner ingen link til den og har ikke noe bra bilde, så får vise den senere.



5 kommentarer

Siste innlegg