Tvillingmagen uke 16

BOOM – plutselig hadde jeg utviklet en liten gravidmage. Her varierte magen veldig fra morgen/kveld og om jeg akkurat hadde trent (og til og med spist et stort måltid). I det ene øyeblikket kunne jeg se veldig gravid ut, samtidig som jeg fortsatt gikk i de vanlige jeggingsene som før graviditeten på jobb. 

Fun fact: I uke 16 er føttene til babyen(e) ca 22 millimeter, og noen kan allerede denne uken kjenne antydninger til bevegelse. For mange er det likevel en stund igjen. (Jeg følte at jeg kanskje kjente en bevegelse eller to denne uken, men det var vanskelig å vite sikkert). 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg