Brudekjolen min (eller brudeskjørtet om du vil)

Før bryllupet sa jeg at jeg ikke ville ha stroppeløs kjole, og jeg skulle ikke ha tyll. Jeg endte til slutt opp med en stroppeløs tyllkjole: 


“ikke et ord!” 

Kjolen min er ikke egentlig en kjole, men et brudeskjørt kombinert med en hvit stroppeløs sommerkjole. Jeg tenkte egentlig å kombinere den med en genser, men fant ingen som var fine nok til et bryllup, så bare dager før bryllupet ble den hvite sommerkjolen valgt som plan B. 


Foto: Gullik Gulliksen

Jeg vet ikke om jeg kommer til å tenke mye på det, og selv om jeg brukte nesten to år på å finne brudekjolen skulle jeg fortsatt ønske at jeg hadde noen måneder til. Man vil jo gjerne ha plan A, ikke plan B i sitt eget bryllup, men jeg er veldig glad jeg hadde et alternativ. Jeg kjøpte også et annet brudeskjørt, som ankom litt for sent, og det er nesten så jeg sparer på det i tilfelle jeg og Roar skal fornye løftene en gang og jeg ønsker å gå i hvitt. 

Tidligere stusset jeg jo litt over om jeg skulle selge brudekjolen etter bryllupet eller ikke, men har funnet ut at siden det er et skjørt og ikke en hel kjole, så har jeg valgt å selge den. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg